Merke

 

Logo Mark Happy Drop Stork
     
       

Varemerket identifiserer oss i verden. Når mimjumi-merkevaren plasseres i et meningsfylt miljø, gjenspeiler det målene og stemningen bak vår merkevare.

Det nye varemerket er både et symbol og en logo. Det henviser til den gledelige og følelsesmessige opplevelse av det å bli foreldre. Prikkene på i'en i logoen ser ut til å hoppe lykkelig rundt og dette legger til humor og glede. Den myke skrifttypen reflekterer menneskelig vennlighet mens de flettede bokstavene fremkaller tanken om raffinement som skaper et gjenkjennelig utseende.

"Den lykkelige dråpen" (Happy Drop) og storken er designet av Dan Stiles, en kunstner fra Portland i USA, velkjent for sine rockeplakater/postere for artister som Sigur Ros, Death Cab for Cutie, Feist   og mange flere

"Den lykkelige dråpen" og storken understreker mimijumis uttrykk og tanke. Disse to karakterene er de to første elementene som gir en mulighet for et lekent uttrykk, og tillater at det blir litt smil og glede rundt produktene. Påtrykkede mønstre eller at de er smeltet inn i produktet er bare noen av de kreative muligheter disse to karakterene kan benyttes til.

I dag blir "Den lykkelige dråpen" og storken blant annet benyttet på postkort, ved innpakning, samt i merkevareoppbyggingen.

 

 

Om Oss Presse Tilbakemelding Personvern Vilkår Distributør Hjelp Kontakt
Copyright © mimijumi NO. Alle rettigheter reservert.